خانه / اجاره سوئیت در همدان / سوئیت نزدیک آرامگاه بوعلی همدان

سوئیت نزدیک آرامگاه بوعلی همدان

اجاره سوئیت در همدان در همه نقاط همدان موجود داریم سوئیت های تک خواب دو خواب با امکانات و پارکنیگ و دیگر تجهیزات برای شما عزیزان آماده شده و خواهشمند است برای رزرو با ما تماس بگیرید.

یکی از مکان هایی که اجاره سوئیت در همدان داریم آرامگاه بوعلی سینا میباشد.
که قطعا این مکان از آثار باستانی ایرانی و معماری فوق العاده برخوردار است که در اینجا کمی میخاهیم به خود بنا بپردازیم و پرداختن به شخصیت خود پزشک بوعلی سینا تحقیقی جدا میخواهد.

رزرو سوئیت در همدان

سوئیت نزدیک آرامگاه بوعلی همدان

اگر میخواهید به همدان بیایید و آرامگاه بوعلی را از نزدیک ببینید برای اجاره سوئیت و اسکان در همدان با ما تماس بگیرید.
 
طرح و نقشه اولیه این بنا در خرداد سال هزار و سیصد و بیست و چهار خورشیدی توسط انجمن آثار ملی بین مهندسان و فارغ‌التحصیلان رشته معماری به مسابقه گذاشته شد و با نظر آندره گُدار و مهندس فروغی، طرح پیشنهادی مهندس هوشنگ سیحون پذیرفته شد.
 

در نیمه سال هزار و سیصد و بیست و شش انجمن تصمیم به اجرای طرح گرفت. سال بعد هوشنگ سیحون طرح پیشنهادی را به عنوان پایان‌نامه به دانشکده هنرهای زیبای پاریس تقدیم کرد و اوایل سال هزار و سیصد و بیست و هشت ساخت این آرامگاه آغاز شد.که برای اسکان در همدان با ما میتوانید تماس بگیرید.

اسکان مسافرین در همدان را به ما بسپارید. نقشه آرامگاه بر اساس قدیمی‌‌ترین بنای تاریخ‌دار اسلام در ایران یعنی گنبد قابوس (در استان گلستان) که از شاهکارهای معماری به‌ شمار می‌آید، کشیده‌ شده است.


تنها اختلاف ظاهری این بنا با گنبد قابوس در این است که گنبد قابوس 10 تَرک ولی آرامگاه بوعلی 12 تَرک دارد. وجود 12 ستون نشان‌دهنده 12 رشته دانشی است که ابن سینا بر آن‌ها احاطه داشته است.


که برای دیدن آرامگاه ابن سینا و سفر به همدان شما نیازمند مکانی برای استراحت هستید که به این منظور میتوانید برای اجاره آپارتمان مبله در همدان با ما تماس بگیرید.

 به مناسبت موقعیت محلی و محدود بودن فضای آرامگاه و برای صرفه‌جویی در مخارج، آرامگاه بوعلی را با نصف ابعاد گنبد قابوس در نظر گرفتند.

محل فعلی آرامگاه بوعلی منزل مسکونی ابوسعید دخوک؛ یار دیرین وی بوده و بوعلی مدتی را نزد او به عنوان مهمان سپری کرده است و مزار هر دو در این محل واقع شده است.

برای اجاره سوئیت به صورت روزانه در همدان با ما تماس بگیرید

سفر به همدان

همدان به جز آرامگاه بوعلی و موزه آن در مرکز همدان جاهای دیدنی زیادی دارد و که پرداختن به تک تک آن ها از حوصله این متن خارج است و بهتر است برای بازدید از آن ها خودتان شخصا به همدان سفر کنید و آن ها را از نزدیک ببینید.
خلاصه امر این که آرامگاه بوعلی از جمله آثار تاریخی و مکان های توریستی همدان است که همانطور که میدانید در وسط شهر همدان قرار گرفته که شما عزیزان در صورت نیاز به سفر به همدان میتوانید برای سفر به همدان با ما تماس بگیرید و در آپارتمان های مبله در همدان ساکن شوید.

اجاره روزانه سوئیت در همدان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

رزرو سوئیت در همدان

رزرو سوئیت در همدان

رزرو سوئیت در همدان به سادگی و با یک تماس تلفنی با ما امکانپذیر است …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *