خانه / گردشگری همدان / سفر به همدان

سفر به همدان

همدان از جاذبه های توریستی و گردشگری زیادی برخورداره همونطوری که در جریان هستین همدان یک شهر 4 فصل هست یعنی به عبارتی همه جور آب و هواییی رو میتونین داخلش پیدا کنین هم بهار هم تابستان هم پاییز و هم زمستان.

سوئیت مسافری شیک و تمیز در همدان

سفر به همدان

از جاذبه های توریستی و گردشگری اون هم که حتما شنیدین …
غار علیصدر ، کتیبه گنجنامه ، آبشار گنجنامه ، تله کابین گنجنامه ، آرامگاه بوعلی ،  آرامگاه باباطاهر ، شیرسنگی ، گنبد علویان و… میشه نام برد.
کسایی که تابستان همدان رو دیده باشن خوب میدونن که خیلی شهر خنک و باصفایی هست. کسایی که زمستونشم دیده باشن میدونن که برای ورزش های زمستانی و اسکی سواری خیلی مناسبه و دیدن یک شهر برفی هم قشنگیای خاص خود رو داره.برای رزرو بهترین آپارتمان های مبله در همدان و اجاره سوئیت در همدان ، منزل، مسافرخانه، هتل و ویلا در همدان تماس بگیرید.
09187066581رزرو سوئیت در همداناجاره سوییت و منزل در همدان

چندی قبل یک زن و شوهر مشهدی با پرواز چارتری به همدان آمدند که در این سفر بنده به پیشوازشان در فرودگاه رفتم و یک سوئیت مناسب را در اختیارشان قرار دادم و بعد از اینکه دیدند هزینه اسکان هم پایین است و پرواز هم چارتری و ارزان بود کلی هم خرید سوغاتی ارزان و به صرفه انجام دادند و در آخر گفتند که این سفر شیرین ترین تجربه و بهترین سفر عمرشان بوده و این حرف برای بنده بسیار لذتبخش بود.
 
به هر حال پس از گران شدن دلار سفر های داخلی خیلی به صرفه تر شده و ممکن است دیگر سفرهای خارجی مانند سفر به ترکیه مانند سابق به صرفه نباشد از این رو با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی همچنان انتظار میرود سفرهای بین استانی مردم از تب و تاب نیفتد. با این وجود که سوئیت در همدان قیمتش افزایش پیدا نکرده است
 
خیلی وقتها سفر به همدان برای خیلی ها از ماندن در خانه هایشان به صرفه تر است فرضا برای کسی که ماهی 3 میلیون اجاره بهای خانه اش هست یعنی روزی 100 هزار تومان کرایه خانه میدهد در حالی که با سفر در روزهای خلوت میتواند با شبی 80 هزار تومان در همدان سوئیت کرایه کند از این رو در صورت نیاز در این زمینه میتوانید با ما تماس بگیرید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

آرامگاه استر و مردخای ، بنایی مقدس برای یهودیان در همدان

آرامگاه مقدسات یهودیان در همدان! یکی از خاص ترین و عجیب ترین جاذبه های توریستی …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *