خانه / اجاره سوئیت در همدان / اسکان توریست و گردشگر در سوئیت های همدان توریسم

اسکان توریست و گردشگر در سوئیت های همدان توریسم

 صنعت توریسم همدان

همانطور که از نام ما پیداست ما همدان توریسم هستیم و در خدمت صنعت توریسم همدان که اخیرا از کرونا هم آسیب دیده است میباشیم.

صنعت توریسم در جایی رشد و پیشرفت پیدا میکند که زیرساخت های استقبال از گردشگران و توریست های ایرانی و خارجی وجود داشته باشد.

صنعت توریسم فقط مختص توریست خارجی نیست گردشگر چه داخلی باشد و چه خارجی باشد برای هر نقطه که سفر کند مفید است و به اقتصادش رونق میبخشد. در این راستا سعی ما بیشتر بر این است که از گردشگر داخلی استقبال به عمل آوریم.

اگر ما 80 میلیون جمعیت کشورمان را دریابیم و از آن ها حمایت کنیم تا از خروج ارز از کشورمان جلوگیری به عمل آوریم خود لطف بزرگی بر اقتصاد کشورمان است که نتایج آن خیلی زود نمایان خواهند گشت.

اسکان توریست و گردشگر در همدان

وقتی یک ایرانی سفر داخلی را به خارجی ترجیح بدهد واقعا پول کشورمان رشد میکند . ببینید خیلی از هموطنانمان که به ترکیه و ارمنستان و سایر کشورهای همسایه سفر کرده اند فقط برای داشتن حس اعتماد به نفس در بین دوستان و آشنایانشان بوده است و یا اینکه میخواستند آزادی حجاب را تجربه کنند.

وگرنه از سراسر دنیا و از کل اروپا به ایران می آیند تا غار علیصدر را از نزدیک ببینید و حتی فکر رفتن به ارمنستان را هم نمیکنند اما هستند دوستان و هموطنان گرامی که تا کنون غار علیصدر را از نزدیک ندیده اند اما برای سفر همواره اگر پولشان برسد و هزینه اجازه بدهد میخواهند سفر خارجی بروند.

البته که مسافرت خارجی هم خوب است اما بشرطی که ابتدا ایران را گشته باشید.

در راستای سفرهای داخلی ما میتوانیم با ارائه اسکان ارزان و مناسب به قیمت خوب با امکانات خوب و در جای خوب از سفر به همدان حمایت کنیم و برای هموطنان عزیزمان خاطرات خوبی بسازیم که میتوانند فقط با یک تماس این کار را انجام بدهند.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

سوئیت خانه مسافر همدان

سوئیت و خانه مسافر همدان

برای اجاره سوئیت و خانه مسافر در همدان در انواع قیمت ها و امکانات برای …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *