خانه / آپارتمان مبله در همدان / سوئیت نزدیک هگمتانه شهر همدان

سوئیت نزدیک هگمتانه شهر همدان

ضمن عرض سلام خدمت همه بازدیدکنندگان گرامی به اطلاع میرساند انواع سوئیت در همدان با انواع قیمت برای شما عزیزان قرار داده شده است
که در همه ایام سال در خدمت شما هموطنان گرامی قرار میگیرد که به منظور اطلاعات بیشتر خواهشمند است تماس بگیرید.

به اطلاع میرساند در اکثر مناطق همدان سوئیت برای اجاره موجود است و انواع منزل مبله تک خوابه دو خوابه و داری پارکینگ و بدون پارکینگ برای شما عزیزان در اختیار قرار میگیرد.

اجاره سوئیت مبله در همدان از اقامت در هتل ها به صرفه تر بوده و با قیمت خیلی پایینتری میتوانید یک اتاق منزل را برای تعداد زیادی از هم سفرانتان در یک سوئیت رزرو کنید.

سوئیت و آپارتمان مبله در همدان و سوئیت در نزدیکی هگمتانه همدان و همه نقاط مرکز شهر و مراکز تفریحی برای اجاره موجود است
که خواهشمند است برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. همانطور که میدانید موزه هگمتانه یکی از مراکز توریستی همدان میباشد.

موزه هگمتانه با یک طبقه ساختمان و با زیر بنای ششصد مترمربع در مرکز محوطه باستانی هگمتانه قرار دارد.

سوئیت نزدیک هگمتانه شهر همدان


ساختمان موزه هگمتانه بین سالهای هزار سیصد و بیست تا بیست و پنج شمسی با عنوان مدرسه شش کلاسه پرورش ایجاد و در دهه هزار و سیصد و پنجاه به منظور اجرای برنامه های پژوهشی و باستان شناسی به تملک مرکز باستان شناسی سابق درآمد.


و همزمان با شروع فعالیتهای عمرانی و پژوهشی محوطه و انتقال آثار تاریخی مکشوفه از محوطه باستانی به داخل آن تبدیل به مخزنی جهت نگهداری آثار گردید.

در روند پروسه تبدیل مدرسه به موزه در سال هزار و سیصد و هفتاد و دو به مناسبت برگزاری سمینار مدیران میراث فرهنگی ضمن حذف تیغه های داخلی کلاسها و تعمیرات جزئی ساختمان مدرسه تبدیل به موزه موقت گردید.


به مرور ایام تعمیرات و الحاقاتی در آن انجام گرفت و هم اکنون موزه هگمتانه با یک سالن اصلی و سرسرا و دو راهرو و با عرضه و نمایش گذراندن دویست شی فرهنگی ، تاریخی مربوط به ادوار بیش از تاریخ ، دوران تاریخی و دوران اسلامی آماده بازدید گردشگران می باشد .

موزه هگمتانه را با توجه به انواع اشیاء و آثار باستانی عرضه شده میتوان به دو بخش تاریخی و اسلامی تقسیم نمود .


اشیاء هردو بخش حاصل کاوشهایی است که طی سالیان گذشته از سطح تپه و داخل کارگاههای کاوش هگمتانه و تعدادی دیگر از طریق خرید ، اهداء و یا توقیف حاصل شده است . بیشترین آثار و اشیاء موزه را آثار سنگی و سفالی تشکیل می دهد.

موزه هگمتانه یک موزه باستان شناسی بوده و از طریق کاوش ها به دست آمده است و آثاری از هزاره اول پیش از مسیح تا دوران اسلامی در این موزه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

هتل پارسیان همدان

برای اجاره سوئیت در نزدیکی هگمتانه و دیگر نقاط همدان فقط و فقط کافیست تنها تماسی با ما داشته باشید.

اشیای موزه مشتمل بر دوبخش اختصاصی واستانی است .در این مجموعه آثار سنگی ,سفالی,استخوانی وفلزی از دوره های پیش وپس از اسلام به نمایش در آمده است.


در راهرو وتالار سمت راست موزه,اشیای مکشوف از هگمتانه نگهداری می شوند.


از برجسته ترین این آثار می توان به پایه ستونهای متعلق به کاخهای هخامنشی از جمله شالی ستون مربوط به دوران اردشیر دوم با متن میخی,دو مهر استامپی سنگی وشیشه ای مربوط به دوران قبل از اسلام وسرگاو از جنس سفال متعلق به دوران هخامنشی اشاره کرد.

برای اجاره سوئیت در اطراف هگمتانه همدان و دیگر نقاط همدان با ما تماس بگیرید.

09187066581
سوئیت اجاره ای همدان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

اجاره سوئیت در همدان

اجاره سوئیت در همدان

همانطور که در مطالب قبلی همدان توریسم خدمتتان عرض شد اجاره سوئیت در همدان با قیمت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *