خانه / اسکان در زمان های مختلف در همدان / اجاره کلاس مدرسه برای مسافرین در همدان

اجاره کلاس مدرسه برای مسافرین در همدان

همانطور که در مطالب قبلی خدمتتان عرض شد برای اسکان مسافرین در همدان با ما تماس بگیرید فرهنگیان عزیز و معلمین گرامی که قصد سفر به همدان یا هر شهر دیگری را دارند در جریان هستند که در ایام تعطیلات نوروزی و تعطیلات تابستان که مدارس تعطیل میباشند کلاس های درس را برای اسکان فرهنگیان و خانواده های ایشان فراهم آورده میشود و میتوانند با هزینه ای کم اجاره محل اقامتشان را در طول سفر میسر کنند.

هزینه این اسکان در اکثر موارد مناسب و به نسبت پایین است اما راحتی کافی را ندارند برای مثال میتوان به عمومی بودن سرویس بهداشتی و نداشتن حمام اشاره کرد.

اجاره کلاس مدرسه برای مسافرین در همدان


حمام در طول سفر از مهمترین امکانات رفاهی محسوب میشود چرا که در طول سفر به خاطر مدت زمانی که در جاده و عمدتا گرد و خاک جاده به سر میبرید بدن نیاز به استحمام دارد وگرنه از سفرتان لذت کافی را نخواهید برد.

توصیه ما به همه فرهنگیان و معلمین عزیز اقامت در آپارتمان های مبله در همدان و خانه و منازل و سوئیت ها است که با هزینه اندکی بالاتر جای مناسبتر و رفاه و آسایش بیشتری دارید اما همچنان اگر به دنبال اسکان در کلاس های مدارس هستید آدرس ستاد اسکان فرهنگیان آن در بلوار مدنی همدان است.

آدرس ستاد اسکان فرهنگیان در همدان : 1-میدان آرامگاه بوعلی سینا – بلوار مدنی – دبیرستان دخترانه شهدای جاوید الاثر

2-همدان بلوار زینبیه کوچه سبدبافان (تالار پیام) دبیرستان قدس

برای آن دسته از فرهنگیان که به منظور داشتن امکانات رفاهی مانند حمام و … و آسایش بیشتر به دنبال اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در همدان هستند تقاضا میشود که با شماره زیر تماس بگیرند
09187066581

اسکان فرهنگیان در همدان

 

سوئیت نزدیک هگمتانه شهر همدان

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

درباره ی مدیر همدان توریسم

همچنین ببینید

سوئیت سفرهای بهاری به همدان

سوئیت سفرهای بهاری به همدان

امسال یعنی سال 98 قطعا بهار دلنشین را در همدان شاهد خواهیم بود به جهت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *